2009. október 6., kedd

Magos fiflik sajttal


A sajtos stanglit vettem alapul.

A bögre vizet módosítottam: 3/4 bögre vízre+1/4 bögre olajra
+1 dl étolaj
50 dkg liszt
2 tk só
1.5 tk cukor
1 marék lenmag
1 marék szezámmag
2 ek zabkorpa
0.5 csomag élesztő
dobozos Rama
r.sajt

Kenyérsütő üstjébe raktam a hozzávalókat: víz, olaj, só, liszt, zabkorpa, magok, cukor, morzsolt élesztő. Kidagasztottam. Figyelem kér e méglistet vagy vizet. Ruganyos tésztát kell kapjak. kelesztőtálba raktam, 45 percet kelesztettem. Lisztezett deszkára borítottam, 8 részre osztottam. Kerekre, nagyon enyhén oválisra nyújtottam a bucikat. Dobozos Ramaból csíptem egy picit, azzal megkentem a kinyújtott tésztalapokat. Feltekertem, sütőpapírra raktam. Sajtot reszeltem rá ...Hagytam kelni 40 percet. Előmelegített sütőben sült, míg el nem érte az aranybarna színt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails