2009. október 3., szombat

Ízletes vegapástétom



Az egyik legfinomabb kence, amit valaha ettem. Tündérkonyha nyelven rámapecsenye névre hallgat, de én felturbóztam.
1 fej hagyma
5 gerezd fokhagyma
petrezselyem
1/4 zacskó szójagranulátum
1 kockamargarin
pirospaprka
só/vegeta/
A hagymát, fokhagymát nagyon apróra vágtam. Serpenyőben megolvasztottam a margarint. petrezselyemmel együtt rádobtam a hagymát, pirítottam. Pár perc után hozzáadtam a szóját. Folyamatosan kevergetve jól lepirítom, rászórom a pirospaprikát...bőven, nem sajnálom /4-5 kávés kanál/...sózom, borsozom. Majd a fűszerekkel együtt pirítom, és élvezem, ahgy illatozik. Kb. 5-8 perc múlva elzárom agázt, kevergetve hűtöm, dobozba szedem, ebben tárolom majd a hűtőben. Kenyérre kenve finom csemege.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails