2009. október 2., péntek

Oresz féle kenyérformázás












oresz keres, talál is recptet... Épp a kenyérsütés volt a keresés tárgya. Recept az van, ...de fomázás? Lévén pizzapék, gondoltam csak van valami fogalmam a dologról, hát nekiláttam. Fogtam a tészát és kitessékeltem a dagasztótálból. /1./A kisgömböcöt szétlapogattam, /2./két végét jobbról-balról behajtottam./3./ Feltekertem. /4./Majd a két végét ismét összenyomtam a tenyeremmel,jól összenyomkodtam. /5./jobbról-balról hajtottam ismét, jól összenyomkodtam. /6./ alulról-felülről összecsíptem, jól összenyomtam. igyekeztem kinyomkodni a levegőt! Ez fontos! /7./Ezt a jobbról-balról, felülről-alulról összenyomkodást addíg ismételem, míg egy gömböt nem formázok. /8./Majd oldalról megnyomkodom, össecsípem, kialakítva a kenyér formáját. /9./ felfordítom, a nyomkrászott rész lesz lefelé. /10./Bevagdalom sniccerrel. /11./ Megy a sütőzacsiba. Itt hagyom szépen kelni, bespriccelem, lezárom a zacsit, berakom a forró sütőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails