2009. október 15., csütörtök

Zakuszkás tészta


Még mindig Zakuszka!!! Áldom a napot, mikor Drága Emese Barátném összehozott minket! :o) -Befőzés a Pizziben, ...ha ezt az ANTSZ megtudja ;oD

Na, de hogyis van a tészta?...
Kifőztem sós vízben egy zacskó szarvacskát, összeforgattam egy kisebb üveg/kb. 5 dl/ zakuszkával. Margarinnal likent jénaiba halmoztam. Meglocsltam tejföllel. 200 fokra előmelegítet sütőbe tettem 20 percre. Savanyúsággal tálaltam. Dicsérő szavakat kaptam :o)
Legközelebb azért megbolondítom kis sürparival, hogy szottyosabb legyen.

3 megjegyzés:

  1. És én azt hittem, hogy ezt a barátom találta fel a múlt héten, mikor már semmit nem talált otthon, csak tésztát és az üveg alján egy kis zakuszkát. :)

    VálaszTörlés
  2. Bridge!
    hát én csak a befőzés maradékát használtam fel. Naon fini lett! ;o)
    Köszönöm a hozzászólásaidat! Jó tudni, h Valaki olvas :o)
    Én szégyenszemre nem írok hozzád, mert csak ismételni tudnám az előttem szólókat, ...miszerint remek minden bejegyzésed! Megtisztelő, hogy olvasol!!! :o) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Oresz!

    Szívesen olvasgatom a blogod, mert jó. Szerintem nem csak egyedül teszem ezt, remélem megnyugtat a hír. :)
    Ha van kedve az embernek ír, ha nincs nem, ezzel semmi gond nincs.
    A kedves szavaidtól meg elpirulok :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails