2009. szeptember 30., szerda

Savanyúkáposzta saláta melegen


Valami salátafélére vágytam, de kicsit fáztam ma reggel...nem akartam hideget enni. Volt itthon egy kis savanyúkáposzta, illatos paradicsom :o), lilahagyma. Na hogy is kezdjem? A káposztát kinyomkodtam, átmostam. Vágódeszkán 2-3 vágássak aprítottam, tálkába raktam. Hagymát felkarikáztam, hozzáadtam a káposztához. Sóval, borssal, pirospaprikával ízesítettem, szórtam rá kis metélőhagymát. Meglocsoltam a fűszeres olivaolajommal, 1 percre beraktam a mikróba. Jó langyosan összekevertem. Felkockáztam a paradicsomot, majd ezt is hozzáadtam. Hmmm...! Fincsi lett! :o) ...pont mint képzeltem.

2 marék átmosott, kinyomkodtt savanyúkáposzta
1 fej lilahagyma
1 db paradicsom
2 kk pirospaprika
metélőhagyma

bors
2-3 ek olivaolaj /fűszeres/
esetleg tejföl, kefír a tetejére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails