2010. április 2., péntek

Gasztro helyett önvallomás...bocsi!





...hmmmm...hát újra itt..
Még tavaly októberben száműztem magamat a kórházba. -Zombilét, az kell nekem.- Azt hittem segítenek majd, tévedtem... Hogy mit kaptam? -csak katyvaszt!, csupa szakadást!...ez a blog is megszakadt.
Hazatérve rádöbbentem, hogy ami elől menekültem még nagyobb szájjal üvölt rám. Lejárt a munkanélküli, nincs havi 40-50 plusz! Vége a felhőtlen főzőcskének. Nincs mit megírjak itt... Gondolom vajas kenyér nem nagy szám. Szempillantás alatt elfogyott a kamrapolcról a lecsó, zakuszka, s hogy izgibb legyen a szendvics egymás után nyíltak ki a darált paprikás és vegetás üvegek.
Ezen időszak alatt rittyentett ehetőségek már fent vannak, ismételni minek.
Nagymamától és Anyucikamamucikámtól kapott szeretetcsomag gyöngyszemeiből összeállított étkek lesznek most publikálva.


Zöldségpörkölt galuskával (abból ami épp van itthon) :)
Remekül bele lehet passzíntani minden maradék zöldet! :)
3 kis szál ványadt sárgarépa
3 marék mirelit zöldborsó
3 marék mirelit zöldbab
2 fej hagyma
néhány gerezd fokhagyma
pirospaprika (nálam ment bele kis darált paprika is)
só, vegeta
olaj

1 tojás
liszt
víz
csipet só

A tojásból, lisztből, vízzel galuskatésztát keverek, lobogó sós vízbe szaggatom, ha kifőtt pici olajjal elkeverem, félreteszem.
A hagymát, fokhagymát apróra kockázom, a fokhagyma felét félreteszem. Pici olajon megdinsztelem a hagymákat, hozzáadom a felkockázott sárgarépát, kevés vizet, félpuhára párolom. Rádobom a babot és a borsót, 5-6 percig még párolom, jöhet rá a maradék fokhagyma, pirospaprika, só...majd kevés vízben puhára főzöm a zöldségeket. Fedő nélkül jó sűrű, szaftosra párolom, galuskával tálalom.
Tudom nem nagy szám, de páromnak ízlett! :)

3 megjegyzés:

  1. Áldott, békés húsvétot Neked és a szeretteidnek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Ez igazán kedves Tőled!
    Neked is viszont kívánom!

    VálaszTörlés
  3. És, fel a fejjel! Nézz előre, jönnie kell a jobbnak!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails